Erzin Narenciyesi Yeşilkent Spor Antrenörü Güntaç Yılmaz, Yenişehir Belediye Spor maçından sonra seyircilerin oluşturduğu tabloyu anlattı.
Yılmaz 3-0 galip geldikleri için mutlu olduklarını belirterek, “Ülkemizi derinden etkileyen 6 Şubat depremi sonrası Erzin’de oynadığımız ve TVA' dan Canlı olarak da yayınlanan ilk maçta salonu hınca hınç dolduran seyircimizin desteğini de arkamıza alarak 3-0 'lık net bir skorla galip ayrıldığımız için çok mutluyum. Erzin’de yaşayan Diyarbakırlılar ile takımla birlikte Diyarbakır’dan gelenlerle beraber Erzinli voleybolseverlerin yan yana izledikleri maçın sonunda saha içerisindeki manzara görülmeye değerdi. Erzinli ve Diyarbakırlı seyirciler maç sonunda sahaya girerek her iki takımın oyuncularıyla birlikte fotoğraf çektirmeleri de bizleri ziyadesiyle mutlu etti. Voleybol dışında pek çok branşta görmeye alışık olmadığımız bu harika tabloyu yaratan her iki şehrin taraftarlarına, sporcularına ve yöneticilerine teşekkür ediyor, Diyarbakır temsilcisi Yenişehir Belediye Spora bundan sonraki maçlarında başarılar diliyorum” dedi.









