20-28 Haziran 2026 tarihleri arasında Çin'in Şanghay kentinde düzenlenen Shanghai Future Star Turnuvası'nda mücadele eden U22 Kadın Milli Takımımız, Shanghai'ı 3-1 (25-21, 20-25, 25-19, 25-15) mağlup ederek turnuvada ikide iki yaptı. İstatistikler için tıklayınız.Millilerimizin, gruplardaki son maçında 24 Haziran Çarşamba günü saat TSİ 8.00'da Bulgaristan ile karşı karşıya gelecek.
Kadın Milli
Yayınlanma: 23 Haziran 2026 - 20:03
U22 Kadın Milli Takımımız, Shanghai'ı 3-1 mağlup etti
U22 Kadın Milli Takımımız, Shanghai Future Star Turnuvası'nda Shanghai'ı 3-1 mağlup etti.
Kadın Milli
23 Haziran 2026 - 20:03








