Alparslan Endüstri Erkekler 1. Ligi B Grubu’nda play-off için mücadele eden Gaziantep Gençlik baş antrenörü Ali Bağcı, Depsaş Enerji Spor galibiyeti sonrası değerlendirmelerde bulundu.
Bağcı, “İlk deplasman maçımızda güzel bir galibiyet aldık” diyerek, şu ifadeleri kullandı; “Her hafta oyun kalitemizi artırmak için çalışıyoruz. Her maç oyun kalitemizi artırarak ilerliyoruz, takımda bulunan genç arkadaşlarımızın gelişimi oldukça güzel. Hedefimize ulaşmak için adım adım ilerliyoruz.”









