Alparslan Endüstri Erkekler 1. Ligi’nin iki iddialı takımının karşılaşmasında dün İstanbul BBSK’yı 3-0 mağlup eden Gebze Belediyespor’da keyifler yerinde.
Sezona İstanbul BBSK maçıyla başlayan Gebze Belediyespor’da güçlü rakibini net bir skorla yenmenin mutluluğu yaşanıyor.
Takımın deneyimli baş antrenörü Fikret Ayan, İstanbul BBSK galibiyetini mintonette.com.tr’ye değerlendirdi.
Sezonun geçen hafta başladığını fakat kendilerinin Bigadiç’in ligden çekilmesi nedeniyle ilk haftayı by geçtiklerini hatırlatan Fikret Ayan, “İstanbul BBSK güçlü bir rakipti. Bütün hafta bu maça yoğunlaştık. Kendi evimizde kendi seyircimiz önünde galip gelmek hedefimizdi. Çok iyi servis attık. Blok defans yerleşimi çok iyi oldu ve bu bizi rakibimiz karşısında oldukça rahatlattı. Rakibimiz play-off için kurulmuş bir takım iyi top oynuyorlar. Onları da tebrik ediyorum. Ama biz dün extra bir oyun ortaya koyduk ve galip geldiğimiz için mutluyuz” dedi.










