Çin'in Şanghay kentinde düzenlenen Shanghai Future Star Turnuvası'nda mücadele eden U22 Kadın Milli Takımımız, turnuvadaki başarılı performansını taçlandırarak adını yarı finale yazdırmayı başardı.
20-28 Haziran 2026 tarihleri arasında gerçekleştirilen prestijli organizasyonda millilerimiz, çeyrek finalde karşı karşıya geldiği güçlü rakibi Hollanda'yı adeta sahadan sildi. Baştan sona üstün bir oyun sergileyen Ay-yıldızlı ekibimiz; ilk seti 25-18, ikinci seti 25-22 ve üçüncü seti de 25-20 kazanarak mücadeleden 3-0'lık net bir galibiyetle ayrıldı.
Yarı finaldeki rakip ev sahibi Şanghay
Bu sonuçla madalya yolunda dev bir adım atan U22 Kadın Milli Takımımız, turnuvanın yarı final müsabakasında ev sahibi ekiple kozlarını paylaşacak. Filenin Sultanları, finale yükselebilmek için Türkiye saati ile 14.00’da Şanghay takımı karşısında galibiyet arayacak.









