Efeler Ligi’nin yeni takımlarından Kuşgöz İzmir Vinç Akkuş Belediyespor antrenörü Hakan Özkan, ligi değerlendirerek, çıkmak istedikleri en üst seviyede yer almak istediklerini söyledi.
Bu sezon Ordu temsilcisi Kuşgöz İzmir Vinç Akkuş Belediyespor’u çalıştıran Hakan Özkan mintonette.com.tr’ye özel açıklamalarda bulundu.
Efeler Ligi’ni değerlendiren Özkan, “Bu sene ligde takımlar kadrolarını daha da güçlendirdi. Türkiye ligi Avrupa’da en iyi ligler sıralamasında. Üst sıralarda zorlu ve güzel bir sezon bekliyor takımları. Seyirciler açısından da seyri güzel çekişmeli geçecek. Tüm takımlarımıza sakatlık olmadan sağlıklı güzel bir sezon geçirmelerini diliyorum. Ligimizin kalitesinin Avrupa’da yarışan takımlarımıza da faydalı olacağını düşünüyorum” dedi.
İyi bir hazırlık dönemi geçirdiklerini anlatan Özkan, kendileri açısından ligi şu sözlerle değerlendirdi; “Hazırlık maçlarında daha çok kuvvetli yönlerimize odaklanarak oynamaya çalıştık. Türkiye Kupası’nda ilk gün Cizre ile karşılaştık iki takım açısından da güzel ve verimli bir maç oldu. Maç esnasında smaçörümüz Enes arkadaşımız talihsiz bir sakatlık yaşadı, tekrardan geçmiş olsun dileklerimizi buradan da ileteyim. 2-3 kaybettik, ikinci gün de Türşad takımı ile oynadığımız maçı 3-0 kazandık son günde Alanya’ya 1-3 kaybettik. En iyi ikinci olarak Türkiye Axa Sigorta Kupa Volley’de çeyrek final vizesini aldık. Bigadiç’te 18 Ekim Çarşamba günü ilk lig maçımızda 0-3 kazanarak iyi bir başlangıç yaptık. Önümüzde Alanya ile oynayacağız. Ligde de Akkuş Belediyesi Kuşgöz İzmir Vinç takımımızı en iyi şekilde temsil edeceğiz. Ligin yeni takımlarından biriyiz geleceğe yönelik genç ve dinamik bir kadro oluşturmaya çalıştık. Hedefimiz her gün az da olsa ilerlemek, ligde çıkabildiğimiz kadar üst seviyelerde olmak. Açıkçası en iyi rakip olmak için her maçımız hedefe yakın olmak.”








