Yunanistan Ligi’nde ülkemizi temsil eden Yunus Öçal’ın takımı AEK ilk hafta maçında A.O. Lamias 2013’ü 3-0 yendi.
Maçın setleri 25-10, 25-15 ve 25-18 sona ererken Yunus Öçal mintonette.com.tr'ye yaptığı değerlendirmede, “Sezona 3-0'lık bir galibiyetle başladığımız için mutluyuz. Yeni oyuncularımızın sistemimize adapte olması için zamana ihtiyacımız var. Bu süreyi kazanarak geçirmek bizim için iyi. Tabii ki lig uzun bir maraton. Sabırlı ve gelişime açık olmamız gerekiyor. Yeni sezonda tüm takımlara başarılar diliyorum” dedi.










