Yeni sezon hazırlıklarına devam eden Yeşilyurt’ta idari menajer Hakan Aydın sezonu değerlendirdi.
Aydın, sitemize yaptığı değerlendirmede, sözlerine “Öncelikle yeni sezon tüm takımlara hayırlı olsun diyerek başlamak istiyorum” diyerek başladı.
“Yeşilyurt Spor Kulübü olarak voleybolun önemi bizim için çok büyük” diyen Aydın, sözlerini şöyle sürdürdü; “Geçmişten günümüze voleybolun içinde çeşitli dereceler, başarılar ve alt yapımızdan yetişen sporcularımız ile hizmet etmek en büyük gurur kaynağımız. Bu süreçte başkanımız Necmettin Karabacak`ın desteğini de hep yanımızda hissediyoruz. Alt yapımızda Sedat Boran`ın aramıza katılmasıyla güçlenen teknik ekip ve kadromuza kattığımız transferler ile de bu sene çok güzel işler başaracağımıza inanıyorum. A Takım baş antrenörümüz Burçin Kundak eşliğin de başladığımız yeni sezon çalışmalarımızda yoğun şekilde devam ediyoruz. Ve şunu söyleyebilirim ki, genç bir takımız çalışmalarımızın karşılığını aldıkça da bu bizi daha da motive ediyor. Genç sporcularımız kendilerindeki gelişimi gördükçe çok daha hırslı bir şekilde çalışmaya devam ediyorlar. Geçen seneden kadromuzda olan 5 tecrübeli oyuncumuz ile birlikte yeni transferlerimizle uyumlu bir ekip haline geldik. Kuralarımız çekildi. Ligin çekişmeli ve sürpriz sonuçlarla ilerleyeceğini düşünüyorum. Biz de bu yarışı en iyi yerde bitirmeyi planlıyoruz. Ama herşeyden önce sakatlıksız ve dostluk çerçevesinde oynanan maçlar olmasını temenni ediyorum.”
Aydın sözlerini şöyle tamamladı; “Son olarak da Yeşilyurt voleybolu adına her koşulda yanımız da yardımcı ve destekçimiz olan şube sorumlumuz Salih Günal'a sonsuz teşekkür ediyorum.”







