Erkekler 2. Ligi’nin iddialı takımlarından Nazilli Belediyespor, ligin 15. haftasını da galibiyetle kapattı.
Play-off’un iddialı takımlarından Nazilli Belediyespor, evinde oynadığı maçta Yerkesik Spor’u 3-0 mağlup etti. Mücadelenin setleri 25-14, 25-21, 25-16 sona erdi.









