Fenerbahçe Spor Kulübü'nün bugün Faruk Ilgaz Tesisleri'nde düzenlenen Olağan Yüksek Divan Kurulu Toplantısı’nda Fenerbahçe Spor Kulübü Başkanı Ali Koç, Melissa Vargas’ın sezonun kalan bölümünde Fenerbahçe Opet forması giyeceğini açıkladı.
Fenerbahçe Spor Kulübü Başkanı Ali Koç, Melissa Vargas konusunda:
"Melissa Vargas konusunda; transfer yönetmeliğine göre 31 Ocak'ta transfer dönemi sona eriyor. Kendisi biliyorsunuz önce Çin'de oynuyor sonra bize geliyor fakat bu seneki takvime baktığınız zaman Tianjin'in final serisini 3-0'da bitirmesi gerekiyordu ve takım 55 maç sonra kaybedince seri uzadı.
Melissamız sakat olmasına rağmen orada kalması gerekiyor, takımıyla ligi bitirir ve bize gelir dedik.
Lisans İşlemlerini yetiştirmemiz söz konusu değildi ancak voleybol şubesi yetkililerimiz Simla Hanım, Darek Stanicki ve Pelin Hanım’ın olağanüstü çabaları ve Vargas'ın menajerlik şirketinin destekleriyle işlemleri gerçekleştirildi.
Lisans işlemleri tamamlandı. Hala sakatlığı bulunuyor. Yeni yeni oynamaya başladı. Mart-Nisan ayı geldiğinde, ona en ihtiyacımız olduğu dönemde inşallah bize katkı sağlamaya devam edecek. Bunun gerçekleşmesinin de tabii ki bir maliyeti oldu. Bu maliyeti karşılamamıza destek veren sponsorlarımıza teşekkür ediyorum."
Sultanlar Ligi
Yayınlanma: 03 Şubat 2024 - 14:24
Güncelleme: 04 Şubat 2024 - 21:47
Melissa Vargas sezonun ikinci yarısında Fenerbahçe Opet forması giyecek
Fenerbahçe Opet’te Melissa Vargas konusu netlik kazandı.
Sultanlar Ligi
03 Şubat 2024 - 14:24
Güncelleme: 04 Şubat 2024 - 21:47
İlginizi Çekebilir







