A Milli Erkek Voleybol Takımımız, CEV Avrupa Altın Ligi A Grubu üçüncü maçında sahasında Romanya’ya 3-2 (25-21, 21-25, 25-20, 22-25, 12-15 ) mağlup oldu ve ilk yenilgisini aldı.Konya Büyükşehir Belediyesi Spor ve Kongre Merkezi’nde oynanan karşılaşmaya voleybolseverler büyük ilgi gösterdi.Karşılaşmayı, Konya Valisi Vahdettin Özkan, TVF Liglerden Sorumlu Asbaşkanı Ahmet Göksu, TVF Sağlık İşlerinden Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi A.Nihan Karaçam Salkaya da tribünden izledi.Filenin Efeleri, Avrupa Altın Ligi’ndeki dördüncü maçında 10 Haziran cumartesi günü deplasmanda Romanya’ya konuk olacak.Türkiye-Romanya: 2-3Salon: Karatay Kongre ve Spor MerkeziHakemler: Edgar Zülfügarov (Azerbaycan), Burhan İlhanTürkiye: Arslan, Yiğit, Adis, Faik Samet, Mert Matiç, Efe Bayram, Berkay (L) (Burak, Bedirhan, Kaan, Arda, Mirza, Volkan (L), Ahmet Tümer)Romanya: Bela Bartha, Dumitru, Balean, Aciobanitei, Rata, Vologa, (Kantor, Iftime, Cristian Bartha, Butnaru, Calin, Diaconescu, Cherbeleata, Dinculescu)Setler: 25-14, 21-25, 25-20, 22-25, 12-15Süre: 1 sat 58 dakika
Erkek Milli
Yayınlanma: 05 Haziran 2023 - 13:25
Filenin Efeleri'nden ilk mağlubiyet
A Milli Erkek Voleybol Takımımız, CEV Avrupa Altın Ligi A Grubu üçüncü maçında sahasında Romanya’ya 3-2 mağlup oldu ve ilk yenilgisini aldı.
Erkek Milli
05 Haziran 2023 - 13:25








