Arjantin'i 3-2 mağlup ettiğimiz maçta 17 sayı ile yıldızlaşan Bedirhan Bülbül maç sonu açıklamalarda bulundu.İşte açıklamalar;"Tie-break'de sanırım 14-11 geriye düşmüştük ama geri dönmeyi başardık. Takımımla gerçekten gurur duyuyorum. Maç boyunca zaman zaman geriye düştük, zaman zaman öne geçtik. Ama en önemlisi, maçın sonunda kazanan biz olduk. Bu yüzden gerçekten çok mutluyuz. Harika bir maçtı. Polonya maçından sonra bu hafta ikinci kez tie-break oynadık ama bu kez kazandığımız için gerçekten mutluyuz. Daha ne söyleyebilirim bilmiyorum. Herkese çok teşekkür ederim. Takımımla gurur duyuyorum. Söyleyeceklerim bu kadar."
Erkek Milli
Yayınlanma: 28 Haziran 2026 - 00:12
Bedirhan Bülbül'den maç sonu açıklamalar
Arjantin'i 3-2 mağlup ettiğimiz maçta 17 sayı ile yıldızlaşan Bedirhan Bülbül maç sonu açıklamalarda bulundu.
Erkek Milli
28 Haziran 2026 - 00:12








